This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.
­

I 2016 lanserte vi vår egen serie TPMS-sensorer, Starco Eu-Pro og Starco OE-R, samt diagnoseverktøyet H46, som er av svært høy kvalitet, oppgraderes enkelt og bruker markedsledende ATEQ-funk-sjonalitet og teknologi. Det er robust og fleksibelt, og møter det raskt voksende TPMS- markedet.

Verktøyet kan oppdateres online til enhver tid, for å være helt oppdatert på det økende volumet av sensorer montert på nye europeiske, japanske, koreanske og amerikanske biler. H46 konfigurerer Starco EU-Pro sensorer i løpet av sekunder.

TPMS sensor starco norge

Hva er TPMS

AUTOMATISK TRYKKOVERVÅKINGSSYSTEM – TPMS

I følge det nye EU-direktivet er automatisk dekktrykkovervåking – TPMS-system – nå obligatorisk på alle nye personbiler. Kravet trådte i kraft 01. november 2014.  Hva er hensikten med TPMS-systemet? Systemet skal forbedre trafikksikkerheten og redusere drivstofforbruket. Lufttrykket har innvirkning på bilens kjøreegenskaper og dekkenes levetid. Korrekt dekktrykk gir dessuten lavere CO2-utslipp sammenlignet med feil dekktrykk.  Hvordan fungerer TPMS-systemet? Systemet overvåker lufttrykket i dekkene, og varsler føreren dersom trykket i et av dekkene synker med mer enn 20 prosent i forhold til bilens anbefalte lufttrykk – eller senest når lufttrykket er mindre enn 1,5 bar. Hensikten er å få stoppet bilen i god tid før et for lavt lufttrykk kan forårsake en ulykke eller en dekkskade. TPMS – om noen år? Bilprodusentene kan selv bestemme hvilket system deres respektive biler skal ha. Nye direktiver fremsatt av EU vil allikevel «tvinge» alle over på direkte systemer. Dette fordi kravene til når systemet skal slå inn og varsle fall i lufttrykket skjerpes. De nye kravene kan kun møtes med bruk av direkte TPMS og ikke via bilens ABS sensor.

• Aktiverer og leser TPMS-sensorer i alle europeiske, japanske, koreanske og amerikanske bilmerker
• Stiller EU-Pro sensorer i løpet av sekunder
• Gir manuell, auto, og indirekte ID-informasjon
• OBDII-modul tilgjengelig som tilbehør
• Dekkdybdemåler tilgjengelig som tilbehør
• Mulighet for å legge til andre universelle ettermarkedssensorer
• Viser alle sensordata i løpet av sekunder: ID, dekktrykk, dekktemperatur og batteristatus
• Velg biler via merke, modell, lookup-år
• Oppgir Hamaton TPMS sensordelenumre
• Lettlest 2,8″ fargeskjerm
• Brukervennlige navigasjons- og kommando- knapper
• Hyppige database oppdateringer via PC-programvare
• Grensesnitt på flere språk – inkludert norsk
• Lader og USB-kabel følger med
• Oppgrader for å inkludere ny skjerm og funksjonalitet
• Oppgrader for å programmere alle sensorer

TPMS sensor diagnoseverktøy

STARCO EU-PRO & OE-R

Se video

Starco OE-R Clamp-In

Last ned

Starco OE-R Clamp-In

Starco OE-R Clamp-In

Starco EU-Pro Snap-In

Last ned

Starco EU-Pro Snap-In

Starco EU-Pro Snap-In

Eu-Pro-Coverage-November-2016

Last ned